zaterdag 10 oktober 2009

ik en godsdienst




Ik gefoof zonder twijfel dat er iets is tussen hemel en aarde. Maar of dit in de vorm van een God is, moet ik nog ervaren....
Vorig jaar is mijn schoonbroer onverwacht overleden aan een hartstilstand (44) en in de zomervakantie is mijn zus aan een hersenbloeding gestorven (43). We hebben de voogdij van de twee meisjes Franka(6) en Myra(10) gekregen en daar zijn we erg blij om.
Naast al het geregel, vraag ik me nu vaak af waar dit nu goed voor was. Wat kan ik hiervan leren?
En ik kan geen zinnig antwoord bedenken. Ik ben verbitterd, en kan het nog steeds niet los laten, maar ik denk dat 3 maanden nog te vroeg is voor een volledig afgeronde rouwverwerking.
Ik vind de lessen godsdienst erg boeiend. Ik sta altijd open voor nieuwe uitdagingen, en ik denk dat ik dit nu goed kan gebruiken. Ik laat het allemaal op me af komen, misschien zal ik hier mijn antwoorden gaan vinden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten